GROMDA 5 - NOKAUTY I SKRÓTY WALK

PPV FAME MMA 10
bit.ly/piotrpajakppv

ZOSTAW SUBSKRYBCJĘ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO :)

Instagram
podroze_woj...
(IG Pawła)
pawel_muayt...

Wsparcie podróży przez świat....
podrozewojownika.tipo.live/
patronite.pl/podroze-wojownika
zrzutka.pl/bux2ch
paypal paypal.me/podrozewojownika

Zamów życzenia dla kogo tylko chcesz...
Wbijaj na Apke i szukaj mnie tam !
hypemeapp.co/pl/me/podroze-wo...

Zapisujcie się na moją listę mailingową :) Co tydzień jakiś news!
podrozewojownika.pl/

Zniżka Airbnb! Zarejestruj się za pomocą mojego linku, a otrzymasz do 206 zł zniżki na swoją pierwszą podróż.
www.airbnb.pl/c/podrozew?curr...

Zapraszam na stronę wypożyczalni samochodów ODKRYJ AUTO
na hasło WOJOWNIK10 dostaniecie 10% zniżki
www.odkryj-auto.pl/?p=WOJOWNIK10

Zapraszam na stronę do zamawiania jedzenia
Zjemy.co

Kod rabatowy do sklepu z suplementami SFD (10% zniżki)
pajak10sfd

10% zniżki na Olejki CBD na hasło WOJOWNIK
www.GoldenFoxCbd.pl

Zniżka do Royal-shop.pl
na hasło WOJOWNIK 10% zniżki

Współpraca
podrozewojownika@gmail.com


Reacties

  • Los leseros 0007
    Los leseros 00076 uur geleden

    Żeby się nap... na gołe pięści,trzeba być idiotą albo desperatem🤦‍♂️

  • T m
    T m3 dagen geleden

    Zenada ! Patologia

  • wet12wet
    wet12wet8 dagen geleden

    Podróże egoistycznego ćpuna i rozrywki na tak samo żenującym poziomie byle tylko się lansować , żałosne

  • wet12wet

    wet12wet

    7 dagen geleden

    @Podróże Wojownika Nic więcej nie potrafisz? Może byś wytłumaczył z pogardy dla ludzi którzy chorują i olewaniu obostrzeń ale czego oczekiwać od kogoś kto nawet maseczki nie potrafił zakładać

  • Podróże Wojownika

    Podróże Wojownika

    8 dagen geleden

    ❤️😂😂😂

  • Pawel ski Chicski
    Pawel ski Chicski13 dagen geleden

    Kakretne dobre dla kibicow zamiast ustawek no to na ring hehe pozdrawiam

  • MrDzonski
    MrDzonski19 dagen geleden

    Bym miał za free też bym chwalil nawet reklamowki z biedry

  • Tom P
    Tom P20 dagen geleden

    Możecie mi wyjaśnić jakim trzeba być imbecylem, żeby maskę w ringu nosić? Śmierdziało zawodnikom z ust czy może ta maseczka chroniła przed wirusem? ;) Inna sprawa tyczy się oprawy - te dziewczyny to wzięto z jakiejś drogi krajowej, gdzie zarabiają na zbieraniu jagód i grzybów (czyt. 25 zł za godzinę)? Bo w burdelach ukraińskich już za drogie były?

  • Peet Z
    Peet Z23 dagen geleden

    Pająk

  • Blue Eyes
    Blue Eyes26 dagen geleden

    Krew leci jak małolacie podczas okresu

  • Blue Eyes
    Blue Eyes26 dagen geleden

    Kobiety tez uczestniczą w tym ..?? Uff

  • Majkus
    Majkus26 dagen geleden

    ~kobieta to nie przedmiot : tymczasem laski w tle

  • Krystian Skubisz
    Krystian Skubisz28 dagen geleden

    Ktos wie co z Wotore??

  • Anna Zięcik
    Anna Zięcik28 dagen geleden

    Uwielbiam Twoje filmy, ale mimo mojego zamiłowania do sztyk walk weszłam tylko po to żeby popatrzeć na dobre dupy xD Gdybym wiedziała wcześniej, że jest tam tylu fajnych gości to bym nawet zapłaciła żeby na nich popatrzeć xd

  • Megatestobolon
    Megatestobolon28 dagen geleden

    zajebiste.

  • Alter Ego
    Alter Ego29 dagen geleden

    Kuźwa ale ludzie nie szanują zdrowia.

  • Staszek R
    Staszek R29 dagen geleden

    To jakaś patologia a nie żaden sport. Szef wygląda jak właściciel wiadomych agencji , ring girl chyba wypożyczone (albo na etacie u szefa) z takiej agencji , zawodnicy przypominają raczej knajpianych zadymiarzy niż sportowców. Lepiej nie pokazuj takich rzeczy na kanale bo duuuuuuuży niesmak Pjoter. Ciekawe kiedy powstanie "federacja" w której będą sobie łby obcinać .

  • Maria Piccinno
    Maria PiccinnoMaand geleden

    No grubo to wygląda 😲😲

  • Jacek Kowalski
    Jacek KowalskiMaand geleden

    I te szlauchy na rurach Jprdl cyrk 😂 pozdrowienia pająk i wygranej jutro!

  • jd na czacie
    jd na czacieMaand geleden

    wygląda jakby w ogóle go nie dotknął i sam sie położył minuta 13:44

  • Radosław Żuk
    Radosław ŻukMaand geleden

    Dla statystyk 🕷🍀🌞💥💰👍✌🤞💪😉

  • fishlike swimming
    fishlike swimmingMaand geleden

    Żal…

  • Sylwester Wołoszyn
    Sylwester WołoszynMaand geleden

    Siekiery im dać będzie więcej krwi , sporo więcej i oglądalność co najważniejsze poskoczy .

  • SzychaUNITED1950 Xxx
    SzychaUNITED1950 XxxMaand geleden

    Dzięki Piotrek za wstawkę. Pracuje w stanach i z różnica 8 godzin nie miałem szansy obejrzec!!!

  • Jagoda Marzec
    Jagoda MarzecMaand geleden

    To jest okropne ja nie mogę patrzeć na to jak ludzie robią sobie krzywdę,przecież to jest powolne zabijanie 😱😱😱,brrrrrrr,brrrr

  • Betonoweniebo#
    Betonoweniebo#Maand geleden

    Ale trzeba byc swirem zeby tam walczyc.

  • miecz boży
    miecz bożyMaand geleden

    Ale po co tam ta Szminka ? Przecież to nie sport dla koniobijców kadrowych

  • Kubas
    KubasMaand geleden

    Pozdro z Pionek!

  • Skya
    SkyaMaand geleden

    Rzeźnia😨

  • WZ Shoty
    WZ ShotyMaand geleden

    12:50 weź się tak ruszaj przy takiej masie

  • Jarosław Zaczek
    Jarosław ZaczekMaand geleden

    👍

  • Aruna Hoost
    Aruna HoostMaand geleden

    dzięki Pająk wariacie za wrzutę, a tak w ogolę to tak pozytywnego świra jak Ty juz dawno nie spotkałem :)

  • Tresorseba
    TresorsebaMaand geleden

    spoko to streściłeś thx

  • Wiktor Wachowiak
    Wiktor WachowiakMaand geleden

    Nie znam nikogo z gromady ale i tak byłem cały spocony. Pozdro piotrek

  • Marek Piwko
    Marek PiwkoMaand geleden

    Św.pamieci Dawid Mora był by mistrzem w tej federacji. Kot był nie do ubicia. Poziom klasa zawodnicy przygotowani i twarde chłopy. PoZDRo

  • Jarosław Szparaga
    Jarosław SzparagaMaand geleden

    13:00 andy ruiz jr?

  • Jarosław Szparaga
    Jarosław SzparagaMaand geleden

    Wojownik dałbyś radę w takim ringu wyjść z kimś??? w sensie czy to trzeba sie mocno przełamać w porównaniu z mma? zakładam, że w azji to sporo lejdibojów obtłukłeś....

  • Krzychu NN
    Krzychu NNMaand geleden

    po cholere ci to cbd? nie lepiej normalnie?

  • Łebski Gość
    Łebski GośćMaand geleden

    Klub inteligencji i jakieś dwa tuziny kurwideł. Fajnie.

  • grisz 05
    grisz 05Maand geleden

    😀👍😀👍

  • Jarosław Żaczek
    Jarosław ŻaczekMaand geleden

    👍

  • Damian Dziedzic
    Damian DziedzicMaand geleden

    👊👊👊

  • Ella
    EllaMaand geleden

    Powinni stworzyć galę i takie walki uliczne

  • T Micor
    T MicorMaand geleden

    Piter do Gromady!!!!!!!!

  • Marcin Borkowski
    Marcin BorkowskiMaand geleden

    👍

  • Konrad Wasu
    Konrad WasuMaand geleden

    Trzeba mieć jaja zeby tam wyjść , łatwo zostać kaleką.Dobra promocja Gali.naprawde

  • Konrad Konrad
    Konrad KonradMaand geleden

    11:25 Tomek nie zawodzi. :D

  • Maciek Zagajewski
    Maciek ZagajewskiMaand geleden

    To juz nie jest fajne , lubie oglądać walki ale to jest bezsensowne i głupie .

  • maciej maciej
    maciej maciejMaand geleden

    walek w walcez bochen vs gleba podlozyl sie bo go nawet nie drasnal

  • Joanna Augustyniak
    Joanna AugustyniakMaand geleden

    Chuj nie sport Awantura najgorsze co może być pokazywanie przemocy zwykła przemoc

  • Tunek78
    Tunek78Maand geleden

    ŚWIETNY materiał !!! Same kozaki, krew się lała strumieniami. Za to właśnie uwielbiam gromde. Zawsze oglądam ma żywo ale fajnie było to wszystko zobaczyć od zaplecza. Super sprawa !

  • Maciej Maciej
    Maciej MaciejMaand geleden

    Super że Grójca pozwoliła wejść!!

  • Grim Reaper
    Grim ReaperMaand geleden

    Szacun dla chłopaków i pozdro dla kumatych 💪

  • Marek Marek
    Marek MarekMaand geleden

    Ze sportem to nie ma za wiele wspólnego nikt mądry moim zdaniem nie pójdzie się tak tłuc ..

  • M A P
    M A PMaand geleden

    Za pare groszy napierdalaja się po łbach haha.Debile

  • Krystyna Waniczek
    Krystyna WaniczekMaand geleden

    Kurde to już takie brutalne 🙈

  • PW- Parts
    PW- PartsMaand geleden

    Balboa uderzał bardzo nieczytelne dla przeciwnika ciosy. Z rozmachem pray lub lewy sierp i od razu cios przeciwną stroną. W większości przeciwnicy odruchowo kodowali, że to już koniec akcji po pierwszym zamachnięciu ..

  • No Kontoogolnie
    No KontoogolnieMaand geleden

    Gromda ogolnie fajna rzecz ale te ksywy to czasem cringe

  • zezon zima
    zezon zimaMaand geleden

    zastanawiam się czy mogłeś to opublikować skoro Gromda tego nie publikuje bo matreiały archiwalne sprzedaje, i nie ma walk w necie, tym bardziej że same KO, może być drogo coś czuję

  • Ison777

    Ison777

    Maand geleden

    A co ty myślisz że ziomek pojechał tam na przypał kręcić? Przecież mówił że rozmawiał z szefem czyli Borkiem. Tutaj jest 200k subów, to się nazywa reklama.

  • Robert Legion
    Robert LegionMaand geleden

    Piotrek, kiedy organizujesz swoją galę :)

  • Wojciech Ha
    Wojciech HaMaand geleden

    .

  • Mariusz Szczepanczyk
    Mariusz SzczepanczykMaand geleden

    O kurawa! Denis Rodman! Stary, a glupi😃

  • Jaime Llinás
    Jaime LlinásMaand geleden

    Guy looks like Rory MacDonald vs Robbie lawler

  • H&K lll
    H&K lllMaand geleden

    11:25 słychać i widać KOTA Tomka S.🥊🔥

  • FK# 1337n
    FK# 1337nMaand geleden

    Wiecej cie tam nie wpuszcza za udostępnienie walk xd

  • Jakub Zakrzewski
    Jakub ZakrzewskiMaand geleden

    To nie na moje nerwy, Pioter... Zostanę przy fame i ksw ; ) Pozdroooo

  • Ange
    AngeMaand geleden

    To jak igrzyska smierci. To juz tylko osoby z rodzin nie przystosowanych spoczecznie w czyms takim walczą. Ci co potrzebuaja mocnych stymulatorów.

  • Ange
    AngeMaand geleden

    Promocja przemocy

  • Michal Nowak
    Michal NowakMaand geleden

    Super!!!👍👍👍👍👍👍

  • Dader dader
    Dader daderMaand geleden

    Gratki Pioter, masz moc !

  • Piotr Moczulski
    Piotr MoczulskiMaand geleden

    we krwi...kurwa podstawy jezyka polskiego

  • Juana Taveras
    Juana TaverasMaand geleden

    Nooo eso es cruel! Ver darse goloes, mejor bailar, cantar, reir...

  • Splendid Londoner
    Splendid LondonerMaand geleden

    Szminka i jego towar widzę że te same gajerki tylko kolor inny

  • Kamil P
    Kamil PMaand geleden

    Ktoś zna piosenkę co leci 11:10?

  • fr koppo
    fr koppoMaand geleden

    Gromda pozwoliła ci to przesłać??

  • Kamil Nederland
    Kamil NederlandMaand geleden

    Pieknie chlopy traca zdrowie dla kilku zl ...jestem pod wrazeniem glupoty

  • Łukasz Karski
    Łukasz KarskiMaand geleden

    W Polsce też można ciekawie spędzić czas😀🤜👊👊👊

  • grzegorz sadowski
    grzegorz sadowskiMaand geleden

    Szkoda ze tylko słychać tego komercyjnego Borka a tak konkret prawdziwe Dziki do walki to nie to samo pajacowanie co Ksw

  • Tomasz Florek
    Tomasz FlorekMaand geleden

    Hardkor ✊✌

  • jakub klos
    jakub klosMaand geleden

    Nie podobna mi sie ten pomysl, bedzie duzo kontuzji I krotka kariera zawodnikow przez to, ale moze sie myle :) pozdro

  • Papys Papysowaty
    Papys PapysowatyMaand geleden

    Wszyscy bez masek a sędzia w masce biega

  • mekmos8

    mekmos8

    Maand geleden

    sedzia kalosz

  • Qm3s
    Qm3sMaand geleden

    kooozaaakkk

  • Maximilian Braun
    Maximilian BraunMaand geleden

    oni tylko piastkami bija- a gdzie rekawiczki???? Glupota. Rozumiem bez rekawiczek jak sa inne techniki ale tak to glupcy ludzie.

  • Jeremiah Johnson
    Jeremiah JohnsonMaand geleden

    Mocne 🤕

  • XxX XxX
    XxX XxXMaand geleden

    Sędzia w kagańcu hahaha. Pizgam

  • Jan Dzban
    Jan DzbanMaand geleden

    Pajak ty nie cpij :) wiecej tego CBD, bo ten uśmiech to trochę taki głupkowaty :). Może ci to przeszkodzić przy pozyskiwaniu potencjalnych, poważnych sponsorów.

  • Lattini
    LattiniMaand geleden

    Gromda robi robote zajebista gala pOzdr PJOTER

  • WUJEK PORADA
    WUJEK PORADAMaand geleden

    Zawalczył byś?

  • Mariola Kowalewska
    Mariola KowalewskaMaand geleden

    Przestań gościu pier...ic ze to takie super,banda durniow i nic poza tym

  • malecki0001
    malecki0001Maand geleden

    napewno kibole,kazdy wie ze kibol to bandyta

  • Przemek WITASZCZYK
    Przemek WITASZCZYKMaand geleden

    Przeciwbólowo działa?

  • Patryk Szatkowski
    Patryk SzatkowskiMaand geleden

    Zajebiście wyszło tego właśnie brakuje filmów z zza kulisy zza sceny

  • Jerzy
    JerzyMaand geleden

    Nie zostawiaj decyzji sedziom -- znokałtuj tego lamusa - nie takich przewracałeś pewno

  • Lu Niż
    Lu NiżMaand geleden

    czy pomoc medyczna udzielana jest za publiczne pieniądze?

  • Michał Zakrzewski
    Michał ZakrzewskiMaand geleden

    GROMDA nie ma miekiej gry. Najlepsza organizacja nie ma ściemniania i przytulania.... Kości strzelają

  • Sebastian Gurbiel
    Sebastian GurbielMaand geleden

    Gromadzki,Gromadzki !!!!!!

  • Sebastian Gurbiel
    Sebastian GurbielMaand geleden

    :)

  • winerek
    winerekMaand geleden

    Bezsensowne mordobicie.....

  • Miszcz Klasykuw
    Miszcz KlasykuwMaand geleden

    co tam robil na ringu chlop z nadwaga? xd w dodatku duza nadwaga

  • Tomasz Chmura
    Tomasz ChmuraMaand geleden

    Walki na gole piesci powinny byc zakazane I tyle w temacie

  • mariusz nowak
    mariusz nowakMaand geleden

    👊👍

  • Richard Gayer
    Richard GayerMaand geleden

    Kiedyś w mma byly takie soczyste walki, dzisiaj już tam jest mega asekuracyjnie żeby zadnemu zawodnikowi nic sie nie stało

Volgende