DUDEK P56 - JUTRO DZIŚ FEAT.INTRUZ, PRODUK7, VIN VINCI PROD.CZAHA/DDK/GENBEATS 2021

Reacties

  • Anna Andrzejczak
    Anna AndrzejczakDag geleden

    Pięknie Duduś ❤✌

  • LitoX:
    LitoX:6 dagen geleden

    Intruzik aleeee wjechał najlepiej

  • Janusz Muras
    Janusz Muras17 dagen geleden

    DUDEK rządzi w polskim rapie

  • Janusz Muras
    Janusz Muras17 dagen geleden

    Lubię dojebac magi klimat jest zajebisty

  • Janusz Muras
    Janusz Muras17 dagen geleden

    DUDEK taki klimat

  • Janusz Muras
    Janusz Muras17 dagen geleden

    DUDEK to jest najlepsi raper jaki może być

  • Janusz Muras
    Janusz Muras17 dagen geleden

    Dobra nuta taki byt

  • Damian Ujma
    Damian Ujma21 dag geleden

    Najlepsze

  • Dawid
    Dawid25 dagen geleden

    Ta bluza na początku klipu można nabyć gdzieś 👌

  • spurtakiss padldog
    spurtakiss padldog28 dagen geleden

    juz robie sniadanie

  • spurtakiss padldog

    spurtakiss padldog

    28 dagen geleden

    klucze do garaza

  • Koniec Drk
    Koniec Drk28 dagen geleden

    Kurwa Panowie. Brak mi na was słów. To co robicie i te serca oddane na bicie poprostu miażdży. Wspólna wasza płyta rozjebała by te scenę gdzie coraz wiecej disco... Za to kocham te muzykę. Konkretne wersy z serca złożone z sensem. Rap ktory chwyta głęboko serducha. Szczera uliczna nawijka. I jeszcze ten bit. Pozdro załoga kłaniam się i róbcie co robicie słychać i czuc miłość, poświęcenie, pasje w tym co robicie. Jaram sie mega. Czekam na kolejne rzeczy od was. Pozdro dla dobrych ludzi. Elo.

  • Skorzan Mlody
    Skorzan MlodyMaand geleden

    niziol przewinaolel ze szanuje kutasa?

  • Incepcja Narodowa
    Incepcja NarodowaMaand geleden

    Gangsterzy z jutuba, czy widzieliście kiedyś prawdziwego kota, takiego nie z jutuba ale z realnego świata? Z sobotą nie możecie sobie dać rady, który wam jedzie. Kogo tym teatrem chcecie postraszyć 😅😅 dzieci.

  • Radek Kostruba
    Radek KostrubaMaand geleden

    Jebane euro przegraliśmy 😪

  • duże ELO
    duże ELOMaand geleden

    elooo

  • Igor
    IgorMaand geleden

    🐱 kot

  • Mar Tinii
    Mar TiniiMaand geleden

    Kosior kurfa fa 🔥🔥🔥❤️👊

  • Kubson1910 !
    Kubson1910 !Maand geleden

    "Gdzie się ku*wa nie rusze jointa wkładają do ręki zapie*dalam jak parowóz bo się duszę poprzednim"👌👌

  • Wiaderko Cuks
    Wiaderko CuksMaand geleden

    💙🖤💙🖤💙🖤👁️👁️🤑🤑😷👹

  • TheRyanosss
    TheRyanosssMaand geleden

    kozaaaaaaaak

  • cergei makovoz
    cergei makovozMaand geleden

    Охуенный трэк,респект пацаны

  • Kornel Imiłowski
    Kornel ImiłowskiMaand geleden

    Standardowo - sztos! :]

  • Jake L
    Jake LMaand geleden

    poszłeś?

  • BUSINESSES DIMOPOULOU,-OS
    BUSINESSES DIMOPOULOU,-OSMaand geleden

  • ¶¶VII - Ñõπⁿ š$34M¡ÆW€ KMRDDL OFFICIAL
    ¶¶VII - Ñõπⁿ š$34M¡ÆW€ KMRDDL OFFICIALMaand geleden

    2021

  • Mateusz Chabraszewski
    Mateusz ChabraszewskiMaand geleden

    3:01 'poszłeś' ... serio ? :D

  • Joanna P

    Joanna P

    Maand geleden

    Aż zabrzmiało w uszach ;) Ale ogólnie moc jest

  • MOCN YBOT
    MOCN YBOT2 maanden geleden

    rozjebane 420 !!!

  • Marcin XAXA
    Marcin XAXA2 maanden geleden

    Gwałce ta muzr

  • wariaciki🤙👉💪
    wariaciki🤙👉💪2 maanden geleden

    Które TO jutro jest ? Props za odp.

  • PanSpizgus420
    PanSpizgus4202 maanden geleden

    Dwieście procent, tak by na jutro było Dziś mi powiesz "byku zdrowia", jutro by się pogorszyło Dni i noce, to owoce, pisze Łukasz Dziś już jestem niemal pewien przeznaczenia nie oszukasz Nasi fani to muzyczni narkomani I gdzie byśmy nie wjechali, kurwa wszyscy naćpani Mnie to nie rani, martwię się no ale trudno Baw się byku, Twoja sprawa oby nie wyszło to jutro Dziś do snu mi gra muzyka, to mnie budzi To człowiecza miłość synu, chciałbym byś wyszedł na ludzi Dziś to jedno, a jutro to drugie Jestem inny od innych i to w sobie właśnie lubię Roland, roland wdech i pełne płuco Dziś se zapamiętaj jedno - ludzie marzeń nie porzucą Dziś nie te flow to jutro to sprawdzimy Musi być kozacko, bo właśnie po to się rodzimy ziom, ziom. [Refren: Dudek P56] Dziś ziomek chciałbym, żeby wyszło wszystko Ci Jutro na bank będzie lepiej o tym dzisiaj śni Nie możesz zapomnieć, ale to w Twej głowie tkwi W każdej chwili gdy się jebie możesz uciąć film. (x2) [Zwrotka 2: Intruz] Gdzie się kurwa nie ruszę jointa wkładają do ręki Zapierdalam jak parowóz, bo się duszę po poprzednim Wersów nie tnę jak Fokus, zapraszam na ranczo Nie przyjechałem na obóz tylko na wyżerkę na czczo Jutro pierdolony rynsztok, dzisiaj lokalne Bellagio Masz pewnie wyjebane, że ona czeka z kolacją Ja tam wolę z gracją chociaż leję za stacją Jutro zobaczę stolicę, dzisiaj dworzec Katowice Delikatne dłonie, które głaskały pszenicę Wysłała Cię po owoce, Ty przynosisz Soplicę Ja zakotwiczę w zatoce jak na bicie w dniu dzisiejszym Szanuję kutasa, nie padnę w ramiona gejszy Do zupy biorę łopatę, lubię dojebać Maggi Każdy językoznawca, ale z polskiego łamagi Wasze wersy są na klapsa, jazda jak lutador Dzisiaj dzwonię do Łukasza, jutro zwrotki Was dojadą. [Refren: Vin Vinci] Teraz, teraz albo nigdy Jeśli odpuszczę walkę, to sam sobie będę winny Nieraz, nieraz mamy inny Plan działania, a bania wprowadza ten prymitywny Idę, idę drogą krętą Ale walczę o swoje na przekór zawistnym sępom Widzę, widzę chciwe bestie I wyczuwam ich żal, że byłem, będę i jestem. [Zwrotka 3: Produk7] Dzisiaj, jutro dla niektórych nie różnica Raz tylko przyjebał przywitała go kostnica Chwilę można czekać, ale nie do jutra Miało być pięć minut od godziny nie odbierasz Dzień to tylko czas, ale czas to pieniądz Wczoraj poszłeś w melanż, z dwóch dni Cię wycięło Z jednym się ustawiasz dzisiaj, jutro bujasz z innym Nie chcesz stabilności, kręcą Ciebie porno filmy Dzisiaj gruba bieda, boisz się o jutro Raz zaryzykujesz, może Ci się fuksnąć Jemu jest potrzebny rozum, jak tej pani majtki Wczoraj się pożyczył, dzisiaj nawet nie ma bańki Dzisiaj Zamość, a jutro Warszawa Niech się niesie w eter nasza wspólna sprawa Dzisiaj taki cwany, jutro sraka w majtkach Zimnym młotkiem w głowę, załatwiona sprawa. [Refren: Dudek P56] Dziś ziomek chciałbym, żeby wyszło wszystko Ci Jutro na bank będzie lepiej o tym dzisiaj śni Nie możesz zapomnieć, ale to w Twej głowie tkwi W każdej chwili gdy się jebie możesz uciąć film. (x2) [Zwrotka 4: Vin Vinci] Dziś albo jutro, teraz albo nigdy Choćby za rok, czy za dwa kurwy zapłacą za krzywdy Wóz albo przewóz, jazda bez trzymanki Jutro telepią się łapy, bo wczoraj pite na szklanki Wczoraj zaufałem, dzisiaj nie mogę uwierzyć Nie mieści się w głowie jak to kurestwo się szerzy Moje grono wyżej mierzy, tak że nie szkoda padliny Która na dnie pozostała za swoje haniebne czyny To nie są puste rymy, nie jesteśmy tu od wczoraj Nie pomoże zmiana logo tego co sam się zaorał Przyszła moja pora, choć niewielu dało wiarę Moje wersy na te kurwy działają niczym za karę To co mam nazwę darem i dołożyłem starania Jutro też tu pozostanę, bo mam dużo do nagrania Nawet jakby mnie zabrało, to mi nie zabiorą tego Co budowałem przez lata, serce przelane na beton. [Refren: Vin Vinci] Teraz, teraz albo nigdy Jeśli odpuszczę walkę, to sam sobie będę winny Nieraz, nieraz mamy inny Plan działania, a bania wprowadza ten prymitywny Idę, idę drogą krętą Ale walczę o swoje na przekór zawistnym sępom Widzę, widzę chciwe bestie I wyczuwam ich żal, że byłem, będę i jestem. Advertisement

  • JACK DALTON
    JACK DALTON2 maanden geleden

    Kocur

  • RapFamilijaCru Oficjalnie
    RapFamilijaCru Oficjalnie2 maanden geleden

    Gites!!

  • Domin960
    Domin9602 maanden geleden

    999 995 wyświetleń, już za chwile już za momencik :)

  • Biały P56
    Biały P562 maanden geleden

    Łukasz z Intruzem Dajcie Nam Wspólny Album Razem by Rozj....by Rok 👍👍

  • Michał Land Rover
    Michał Land Rover2 maanden geleden

    A teraz Ddk Rpk wieżdża bracie! Stary dobry Dudek 👍

  • Wikiel Mateusz
    Wikiel Mateusz2 maanden geleden

    Ale rozjebali, aż nie wierzę . Majstersztyk

  • KACPER Grzempowski
    KACPER Grzempowski2 maanden geleden

    Sztos 👊

  • Piotr Morzyński
    Piotr Morzyński2 maanden geleden

    Vinci refrenem rozkurwil mi banie

  • Schowaj BabciDowód
    Schowaj BabciDowód2 maanden geleden

    "Dzisiaj poszłeś w melanż" - Serio kurwa? Ja rozumiem, że ulica, ale nie promujmy ignorancji językowej

  • Dominik Grabowski
    Dominik Grabowski2 maanden geleden

    Zjaraliście Intruza, cos wolno nawija. Jedyny kawalek ktorego nie musze spowalniać ;D

  • MjsBug Ellooo
    MjsBug Ellooo2 maanden geleden

    Bardzo Fajne naprawdę hihihihihihihiih=++=

  • WidmoCiała
    WidmoCiała2 maanden geleden

    W końcu🔥🔥🔥🔥

  • Dawid
    Dawid2 maanden geleden

    Super.

  • Dawid
    Dawid2 maanden geleden

    Na pełnej k.....

  • L I K E
    L I K E2 maanden geleden

    Dudek zawsze na propsie !

  • Nikolo95
    Nikolo952 maanden geleden

    Szacun za ciuszki Chady

  • Ślimak w skrupie XD
    Ślimak w skrupie XD2 maanden geleden

    Kolabo z intruzem może być lepsze niż z bonusem +inkg

  • Ślimak w skrupie XD
    Ślimak w skrupie XD2 maanden geleden

    Stary dobry Dudek kurwa gdzie byłeś byku? 👏👊🔥🔥🔥

  • ERecenzje PL
    ERecenzje PL2 maanden geleden

    Dwieście procent, tak by na jutro było Dziś mi powiesz "byku zdrowia", jutro by się pogorszyło Dni i noce, to owoce, pisze Łukasz Dziś już jestem niemal pewien przeznaczenia nie oszukasz Nasi fani to muzyczni narkomani I gdzie byśmy nie wjechali, kurwa wszyscy naćpani Mnie to nie rani, martwię się no ale trudno Baw się byku, Twoja sprawa oby nie wyszło to jutro Dziś do snu mi gra muzyka, to mnie budzi To człowiecza miłość synu, chciałbym byś wyszedł na ludzi Dziś to jedno, a jutro to drugie Jestem inny od innych i to w sobie właśnie lubię Roland, roland wdech i pełne płuco Dziś se zapamiętaj jedno - ludzie marzeń nie porzucą Dziś nie te flow to jutro to sprawdzimy Musi być kozacko, bo właśnie po to się rodzimy ziom, ziom. [Refren: Dudek P56] Dziś ziomek chciałbym, żeby wyszło wszystko Ci Jutro na bank będzie lepiej o tym dzisiaj śni Nie możesz zapomnieć, ale to w Twej głowie tkwi W każdej chwili gdy się jebie możesz uciąć film. (x2) [Zwrotka 2: Intruz] Gdzie się kurwa nie ruszę jointa wkładają do ręki Zapierdalam jak parowóz, bo się duszę po poprzednim Wersów nie tnę jak Fokus, zapraszam na ranczo Nie przyjechałem na obóz tylko na wyżerkę na czczo Jutro pierdolony rynsztok, dzisiaj lokalne Bellagio Masz pewnie wyjebane, że ona czeka z kolacją Ja tam wolę z gracją chociaż leję za stacją Jutro zobaczę stolicę, dzisiaj dworzec Katowice Delikatne dłonie, które głaskały pszenicę Wysłała Cię po owoce, Ty przynosisz Soplicę Ja zakotwiczę w zatoce jak na bicie w dniu dzisiejszym Szanuję kutasa, nie padnę w ramiona gejszy Do zupy biorę łopatę, lubię dojebać Maggi Każdy językoznawca, ale z polskiego łamagi Wasze wersy są na klapsa, jazda jak lutador Dzisiaj dzwonię do Łukasza, jutro zwrotki Was dojadą. [Refren: Vin Vinci] Teraz, teraz albo nigdy Jeśli odpuszczę walkę, to sam sobie będę winny Nieraz, nieraz mamy inny Plan działania, a bania wprowadza ten prymitywny Idę, idę drogą krętą Ale walczę o swoje na przekór zawistnym sępom Widzę, widzę chciwe bestie I wyczuwam ich żal, że byłem, będę i jestem. [Zwrotka 3: Produk7] Dzisiaj, jutro dla niektórych nie różnica Raz tylko przyjebał przywitała go kostnica Chwilę można czekać, ale nie do jutra Miało być pięć minut od godziny nie odbierasz Dzień to tylko czas, ale czas to pieniądz Wczoraj poszłeś w melanż, z dwóch dni Cię wycięło Z jednym się ustawiasz dzisiaj, jutro bujasz z innym Nie chcesz stabilności, kręcą Ciebie porno filmy Dzisiaj gruba bieda, boisz się o jutro Raz zaryzykujesz, może Ci się fuksnąć Jemu jest potrzebny rozum, jak tej pani majtki Wczoraj się pożyczył, dzisiaj nawet nie ma bańki Dzisiaj Zamość, a jutro Warszawa Niech się niesie w eter nasza wspólna sprawa Dzisiaj taki cwany, jutro sraka w majtkach Zimnym młotkiem w głowę, załatwiona sprawa. [Refren: Dudek P56] Dziś ziomek chciałbym, żeby wyszło wszystko Ci Jutro na bank będzie lepiej o tym dzisiaj śni Nie możesz zapomnieć, ale to w Twej głowie tkwi W każdej chwili gdy się jebie możesz uciąć film. (x2) [Zwrotka 4: Vin Vinci] Dziś albo jutro, teraz albo nigdy Choćby za rok, czy za dwa kurwy zapłacą za krzywdy Wóz albo przewóz, jazda bez trzymanki Jutro telepią się łapy, bo wczoraj pite na szklanki Wczoraj zaufałem, dzisiaj nie mogę uwierzyć Nie mieści się w głowie jak to kurestwo się szerzy Moje grono wyżej mierzy, tak że nie szkoda padliny Która na dnie pozostała za swoje haniebne czyny To nie są puste rymy, nie jesteśmy tu od wczoraj Nie pomoże zmiana logo tego co sam się zaorał Przyszła moja pora, choć niewielu dało wiarę Moje wersy na te kurwy działają niczym za karę To co mam nazwę darem i dołożyłem starania Jutro też tu pozostanę, bo mam dużo do nagrania Nawet jakby mnie zabrało, to mi nie zabiorą tego Co budowałem przez lata, serce przelane na beton. [Refren: Vin Vinci] Teraz, teraz albo nigdy Jeśli odpuszczę walkę, to sam sobie będę winny Nieraz, nieraz mamy inny Plan działania, a bania wprowadza ten prymitywny Idę, idę drogą krętą Ale walczę o swoje na przekór zawistnym sępom Widzę, widzę chciwe bestie I wyczuwam ich żal, że byłem, będę i jestem. Historia edycji tekstu Tłumaczenie: Niestety nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia tego utworu. Dodaj tłumaczenie lub wyślij prośbę o tłumaczenie Drukuj tekst Autor tekstu: Dudek P56, Intruz, Produk7, Vin Vinci Edytuj metrykę Rok wydania: 2021 Głosuj na ten utwór (+1) Dodaj do ulubionych Komentuj Poleć znajomemu Zgłoś błąd 1 903 970 tekstów, 17 701 poszukiwanych i 527 oczekujących Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów. Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków! Reklama | Kontakt | FAQ Polityka prywatności REKLAMA Tekst pochodzi z www.tekstowo.pl/piosenka,dudek_p56,jutro_dzis_feat__intruz__produk7__vin_vinci_.html

  • JESTEMCOTTM
    JESTEMCOTTM2 maanden geleden

    ZAMOŚĆ!!!!!!

  • Wariat WRT
    Wariat WRT2 maanden geleden

    rozjebane

  • Paweł Żabicki
    Paweł Żabicki2 maanden geleden

    od serca dla serca piona załoga 🖐

  • Kuba Michalak
    Kuba Michalak2 maanden geleden

    Poszli grubo💪💪💪

  • Zoe
    Zoe2 maanden geleden

    Rozjebało ❤️🔥

  • Mateq
    Mateq2 maanden geleden

    Ale Dudek poleciał!!!!

  • Pawel Dabrowski
    Pawel Dabrowski3 maanden geleden

    Jestem z wioski ale twoj przekaz jest taki jak ja to odczowam wszstko sie zgadza tylko nie mam sily przebicia nie wiem jak to ogarnac zeby bylo dobrze tez mam rodzine nie wiem jak to pogodzic

  • Daniel Grochal
    Daniel Grochal3 maanden geleden

    ROZPIERDOL!!! 🤫🤔❤️

  • Ziom Ziomek
    Ziom Ziomek3 maanden geleden

    Dudek.... assss ale kurwa ten intruz slabo w huj nie blamiruj sie z nim

  • Petarda! 2k20
    Petarda! 2k203 maanden geleden

    Full klima Duduś wie co jest 5!

  • Lądny
    Lądny3 maanden geleden

    Kocham ten kawałek

  • Xix Izi
    Xix Izi3 maanden geleden

    Cześć pytałeś się ostatnio z kim byśmy cię chcieli widzieć w kawałku to ja widzę to tak Intruz Hinol oczywiście Dudek i Liroy

  • Karolina Mróz
    Karolina Mróz3 maanden geleden

    Wszystko dobrze ale klip malo przekonujący. Pozdrawiam z zielonki Hihi

  • 5 5
    5 53 maanden geleden

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😂👌🤤

  • Michał Szwagrzyk
    Michał Szwagrzyk3 maanden geleden

    MICHAŁA TAK

  • Michał Szwagrzyk

    Michał Szwagrzyk

    3 maanden geleden

    MICHAŁA TAK

  • Bartek Szalc
    Bartek Szalc3 maanden geleden

    Kozak 👌

  • dr. blant
    dr. blant3 maanden geleden

    stary dudek uwielbiam go w takiej wersji uliczny styl szacundo grobowej deski

  • RelikTV
    RelikTV3 maanden geleden

    Vinci vinci kozakk

  • Ofal Ofal
    Ofal Ofal3 maanden geleden

    Dudek powiem Ci szczerze, rozjebales nutką

  • NPR 71 FAMILIA
    NPR 71 FAMILIA3 maanden geleden

    Tata dobry tekst napisał, ale córka pozamiatała 💪 pozdro

  • Emil Turowski
    Emil Turowski3 maanden geleden

    ❤️

  • #KRS
    #KRS3 maanden geleden

    STARY DOBRY DUDEK PROPSY !!!

  • Suchy Squad
    Suchy Squad3 maanden geleden

    Kto z Zamościa

  • Petarda! 2k20
    Petarda! 2k203 maanden geleden

    P56 uwielbiam!

  • Grzegorz B
    Grzegorz B3 maanden geleden

    Zamość moje miasto :D

  • Paweł 91ZmC

    Paweł 91ZmC

    Maand geleden

    Moje również Piona

  • Kirył In C
    Kirył In C3 maanden geleden

    Kurwa ale ogień aż mi się 9solo przypomniało

  • Konrad Pietkiewicz
    Konrad Pietkiewicz3 maanden geleden

    Pozderki❣️ z zmc

  • Ke RT
    Ke RT3 maanden geleden

    Kocham taki rap

  • Andzia Ryba
    Andzia Ryba3 maanden geleden

    Stary dobry dudek pozdro

  • Rafal Kapa
    Rafal Kapa3 maanden geleden

    Dudek wydaje zadko ale jak juz wyda to jest ogień 🔥🔥

  • Marlena W
    Marlena W3 maanden geleden

    "Jestem inny od innych I to w sobie właśnie lubię" 😁😁

  • Paulina Podsiadlowicz
    Paulina Podsiadlowicz3 maanden geleden

    O mamo! Rozpierdala membrany!! 😍😍

  • owo hd
    owo hd3 maanden geleden

    CZEKAM NA KOLABO Z NIKONE!!!

  • MasteR LuckY Cr
    MasteR LuckY Cr3 maanden geleden

    Sztos dudek intruz

  • MasteR LuckY Cr
    MasteR LuckY Cr3 maanden geleden

    Sztos dudek intruz

  • Jebać Szlaufy Maczetami
    Jebać Szlaufy Maczetami3 maanden geleden

    💪💪👌😁

  • Kmwtw Jp
    Kmwtw Jp3 maanden geleden

    Łukasz rozjebał🔥

  • Rod on
    Rod on3 maanden geleden

    Stary dobry Dudek 😎👏

  • opzz xsin
    opzz xsin3 maanden geleden

    Intruz pozamiatał... mega wyszło Ekipa

  • Damian Szelągowski
    Damian Szelągowski3 maanden geleden

    Intruz nagraj kawałem z Bonusem i Dudkiem będziecie nie pokonani

  • Lukasz Pomierny
    Lukasz Pomierny3 maanden geleden

    No nie moge..który to intr???

  • Sylwester Wojcieski
    Sylwester Wojcieski3 maanden geleden

    Nasi fani to muzyczni narkomani i gdzie byśmy nie wjechali wszyscy nacpani😳

  • Emily An

    Emily An

    3 maanden geleden

    MORDA SAMA SIĘ CIESZY prawdziwy rap nigdy nie zginę

  • Sylwester Wojcieski
    Sylwester Wojcieski3 maanden geleden

    Sztoss👌 Dudek jak za starych czasów z porządnym jebnieciem ciężki rap z mocnym bitem do tego każdy zajebiscie w niego wlecial numer kozaczki

  • kurier jedo
    kurier jedo3 maanden geleden

    przeznaczenia nie oszukasz

  • niduoe stre
    niduoe stre3 maanden geleden

    Połączenie takich wykonawców to coś pięknego. Pozdro👌💪

  • Maly Płertoriko
    Maly Płertoriko3 maanden geleden

    Stary DDK 👌 szacun 🙏

  • Dawid Celmer
    Dawid Celmer3 maanden geleden

    200% - tak by na jutro było dziś mi powiesz, byku zdrowia jutro - by się pogorszyło dni i noce to owoce pisze Łukasz dziś już jestem niemal pewien przeznaczenia nie oszukasz nasi fani to muzyczni narkomani gdzie byśmy nie wjechali kur* wszyscy naćpani meni to nie rani martwię się, no ale trudno baw sie byku twoja sprawa oby nie wyszło to jutro Dziś do snu mi gra muzyka To mnie budzi To człowiecza miłość synu Chciałby, byś wyszedł na ludzi Dziś to jedo, a jutro to drugie Jestem inny od innych i to w sobie właśnie lubię Roland, roland, wdech i pełne płuco Dziś se zapamiętaj jedno Ludzie marzeń nie porzucą Dziś nie te flow To jutro to sprawdzimy Musi być kozacko, bo właśnie po to się rodzimy Ziom izom Dziś ziomek chciałbym żeby wyszło wszytko ci Jutro na bank Bedzie lepiej, o tym dzisiaj śnij Nie możesz zapomnieć ale to w tej głowie tkwi W każdej chwili gdy się jebie Możesz uciąć film Dziś ziomek chciałbym żeby wyszło wszytko ci Jutro na bank Bedzie lepiej, o tym dzisiaj śnij Nie możesz zapomnieć ale to w tej głowie tkwi W każdej chwili gdy się jebie Możesz uciąć film

  • Henryk Olszewski
    Henryk Olszewski3 maanden geleden

    Wypis dobrze poleciał ♡☆

  • niduoe stre

    niduoe stre

    3 maanden geleden

    的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候 1617820211

  • Alex tiritiri
    Alex tiritiri3 maanden geleden

    Łojezuu

  • bofooit gojo
    bofooit gojo3 maanden geleden

    kurde intruz takim głosem nawinął że nawet nie ogarnąłem że to on haha

  • DJ TomUś Official
    DJ TomUś Official3 maanden geleden

    🔥🔥🔥

  • Mtwmoto

    Mtwmoto

    2 maanden geleden

    0

Volgende